maja 08, 2017

Przełamanie piewszych lodów

Cześć,
na początek chciałam się przywitać. Mam na imię Klaudia i postanowiłam utworzyć bloga, na którym znajda się rzeczy związane z tym co robię na co dzień. Jako, że jestem niepoprawną optymistką, staram się przeżywać każdy dzień jak najlepiej oraz co i rusz próbuję nowych rzeczy, postanowiłam  zacząć o tym pisać. Na blogu znajdziecie posty związane między innymi z wydarzeniami kulturalnymi na których się pojawiam, recenzje kosmetyków, książek itp., opisy moich podróży (razem z polecanymi miejscami do zwiedzania), DIY oraz przeróbki mebli i ubrań. Z biegiem czasu blog zacznie się rozbudowywać. W zależności co będzie się Wam najbardziej podobało :D.
 
Mam nadzieję, że wspólnie będziemy tworzyć tego bloga.
 
Najbliższy post będzie o mojej podróży do Pragi.
 
Oto mała "zajawka":
 

 


2 komentarze:

  1. Już coś pije! A nie myślałaś może o publikacji postów również po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam :) na to przyjdzie odpowiedni czas ;)

      Usuń

Copyright © 2016 DayHeyHey , Blogger